Οι δασμοί της Κίνας για το υγροποιημένο φυσικό αέριο των ΗΠΑ είναι πιθανό να αυξήσουν το κόστος για τις κινεζικές εταιρείες και να ενισχύσουν τα έσοδα για τους πωλητές, συμπεριλαμβανομένων των αμερικανικών προμηθευτών LNG.
Ο αντίκτυπος που θα έχει θα εξαρτηθεί από το πόσο δύσκολες θα είναι οι προμήθειες κατά τη διάρκεια του χειμώνα, όταν η ζήτηση είναι μεγαλύτερη.
Οι επιλογές της Κίνας περιλαμβάνουν την ανταλλαγή φορτίων μεταξύ των ΗΠΑ για άλλες αποστολές και την αγορά αμερικανικού LNG από ευρωπαϊκές επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας.
Συγκεκριμένα οι δασμοί του Πεκίνου για το αμερικανικό υγροποιημένο φυσικό αέριο απειλούν να αυξήσουν τις τιμές για τους αγοραστές σε όλη την Ασία και να αντιμετωπίσουν μια "πληγή" στις κρατικές εταιρείες ενέργειας της Κίνας.
Ο φόρος εισαγωγής για το αμερικανικό LNG απομακρύνει ουσιαστικά τους προμηθευτές των ΗΠΑ από τα γραφεία εμπορικών συναλλαγών στην αναπτυσσόμενη αγορά LNG της Κίνας.
Υπάρχει πληθώρα προμηθειών σε άλλα μέρη του κόσμου, αλλά κλείνοντας την πόρτα για το LNG των ΗΠΑ, η Κίνα δίνει στους πωλητές την ευκαιρία να αυξήσουν τις τιμές.
Έως τον Ιούνιο, η Κίνα ήταν ο δεύτερος μεγαλύτερος αγοραστής του LNG των ΗΠΑ, σύμφωνα με την Wood Mackenzie.
Η Κίνα προσπαθεί να στραφεί από τον άνθρακα σε καθαρότερο καύσιμο φυσικό αέριο, καθώς η κυβέρνηση επιδιώκει να μειώσει την ατμοσφαιρική ρύπανση. Όμως, η εγχώρια παραγωγή φυσικού αερίου δεν αυαξάνεται αρκετά γρήγορα για να καλύψει τη ζήτηση, οπότε η Κίνα στρέφεται προς το LNG, μια μορφή φυσικού αερίου υπερψυγμένη σε υγρή μορφή και μεταφερόμενη δια θαλάσσης σε δεξαμενόπλοια.
Παρά την εξάρτησή του από το LNG, το Πεκίνο επέβαλε δασμούς 10% στις προμήθειες των ΗΠΑ τον περασμένο μήνα, σε αντίποινα όταν η κυβέρνηση Trump επέβαλε δασμούς 10% επί των κινεζικών αγαθών ύψους 200 δισ. δολαρίων.
Οι δύο μεγαλύτερες οικονομίες παγκοσμίως διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην αγορά LNG κατά παραγγελία – με την Κίνα ως αγοραστή και τις Ηνωμένες Πολιτείες ως πωλητή. Η εμπορική διαφωνία τους ενδέχεται να ανακατευθύνει τις εμπορικές οδούς LNG και να επηρεάσει σε όλη την αγορά.
Παράλληλα το χειμώνα, όταν η ζήτηση είναι υψηλότερη οι πελάτες LNG είναι ευάλωτοι στις αυξήσεις τιμών.
"Η αγορά έχει ισορροπήσει φέτος", δήλωσε ο Bob Ineson, της IHS Markit εκτελεστικός διευθυντής για το παγκόσμιο LNG.
«Πιθανότατα θα είναι ένα αρκετά ισχυρό περιβάλλον τιμολόγησης μέσα στο χειμώνα».
Οι κινέζοι αγοραστές έχουν ήδη κινηθεί για να περιορίσουν τον αντίκτυπο αγοράζοντας το μεγαλύτερο μέρος του LNG που θα χρειαστούν για να καλύψουν τη ζήτηση αυτό το χειμώνα, σύμφωνα με τον Wood Mackenzie.
Η εταιρεία εκτιμά ότι η Κίνα θα χρειαστεί να αγοράσει περίπου 8 εκατομμύρια τόνους LNG στην spot αγορά, για αγαθά για άμεση παράδοση ή αποστολή στο εγγύς μέλλον.
www.worldenergynews.gr
Ο αντίκτυπος που θα έχει θα εξαρτηθεί από το πόσο δύσκολες θα είναι οι προμήθειες κατά τη διάρκεια του χειμώνα, όταν η ζήτηση είναι μεγαλύτερη.
Οι επιλογές της Κίνας περιλαμβάνουν την ανταλλαγή φορτίων μεταξύ των ΗΠΑ για άλλες αποστολές και την αγορά αμερικανικού LNG από ευρωπαϊκές επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας.
Συγκεκριμένα οι δασμοί του Πεκίνου για το αμερικανικό υγροποιημένο φυσικό αέριο απειλούν να αυξήσουν τις τιμές για τους αγοραστές σε όλη την Ασία και να αντιμετωπίσουν μια "πληγή" στις κρατικές εταιρείες ενέργειας της Κίνας.
Ο φόρος εισαγωγής για το αμερικανικό LNG απομακρύνει ουσιαστικά τους προμηθευτές των ΗΠΑ από τα γραφεία εμπορικών συναλλαγών στην αναπτυσσόμενη αγορά LNG της Κίνας.
Υπάρχει πληθώρα προμηθειών σε άλλα μέρη του κόσμου, αλλά κλείνοντας την πόρτα για το LNG των ΗΠΑ, η Κίνα δίνει στους πωλητές την ευκαιρία να αυξήσουν τις τιμές.
Έως τον Ιούνιο, η Κίνα ήταν ο δεύτερος μεγαλύτερος αγοραστής του LNG των ΗΠΑ, σύμφωνα με την Wood Mackenzie.
Η Κίνα προσπαθεί να στραφεί από τον άνθρακα σε καθαρότερο καύσιμο φυσικό αέριο, καθώς η κυβέρνηση επιδιώκει να μειώσει την ατμοσφαιρική ρύπανση. Όμως, η εγχώρια παραγωγή φυσικού αερίου δεν αυαξάνεται αρκετά γρήγορα για να καλύψει τη ζήτηση, οπότε η Κίνα στρέφεται προς το LNG, μια μορφή φυσικού αερίου υπερψυγμένη σε υγρή μορφή και μεταφερόμενη δια θαλάσσης σε δεξαμενόπλοια.
Παρά την εξάρτησή του από το LNG, το Πεκίνο επέβαλε δασμούς 10% στις προμήθειες των ΗΠΑ τον περασμένο μήνα, σε αντίποινα όταν η κυβέρνηση Trump επέβαλε δασμούς 10% επί των κινεζικών αγαθών ύψους 200 δισ. δολαρίων.
Οι δύο μεγαλύτερες οικονομίες παγκοσμίως διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην αγορά LNG κατά παραγγελία – με την Κίνα ως αγοραστή και τις Ηνωμένες Πολιτείες ως πωλητή. Η εμπορική διαφωνία τους ενδέχεται να ανακατευθύνει τις εμπορικές οδούς LNG και να επηρεάσει σε όλη την αγορά.
Παράλληλα το χειμώνα, όταν η ζήτηση είναι υψηλότερη οι πελάτες LNG είναι ευάλωτοι στις αυξήσεις τιμών.
"Η αγορά έχει ισορροπήσει φέτος", δήλωσε ο Bob Ineson, της IHS Markit εκτελεστικός διευθυντής για το παγκόσμιο LNG.
«Πιθανότατα θα είναι ένα αρκετά ισχυρό περιβάλλον τιμολόγησης μέσα στο χειμώνα».
Οι κινέζοι αγοραστές έχουν ήδη κινηθεί για να περιορίσουν τον αντίκτυπο αγοράζοντας το μεγαλύτερο μέρος του LNG που θα χρειαστούν για να καλύψουν τη ζήτηση αυτό το χειμώνα, σύμφωνα με τον Wood Mackenzie.
Η εταιρεία εκτιμά ότι η Κίνα θα χρειαστεί να αγοράσει περίπου 8 εκατομμύρια τόνους LNG στην spot αγορά, για αγαθά για άμεση παράδοση ή αποστολή στο εγγύς μέλλον.
www.worldenergynews.gr