Εν μέσω των εμπορικών διενέξεων Κίνας- ΗΠΑ, οι οποίες έχουν οδηγήσει αμερικανικές εταιρείες να αποστρέψουν το βλέμμα από την Κίνα ο αμερικανικός πετρελαϊκός Exxon Mobil ακολουθεί διαφορετική τακτική.
Η υψηλή ζήτηση για LNG από μέρους του κινεζικού δράκου έχει ωθήσει την Exxon Mobil να επενδύσει σε ενεργειακά έργα εκμεταλλευόμενη την θέση που κατέχει σήμερα η Κίνα στην παγκόσμια αγορά του LNG.
Όπως αναφέρει δημοσίευμα του πρακτορείου Reuters η Exxon Mobil έχει θέσει ως στόχο να αυξήσει την παραγωγή της σε LNG στα έργα που διαχειρίζεται στην Παπούα Νέα Γουινέα και στη Μοζαμβίκη και επιπλέον να δημιουργήσει έναν κόμβο εισαγωγών και αποθήκευσης LNG στην Κίνα.
Την ίδια ώρα η Exxon Mobil έχει πάρει έγκριση από την κινεζική κυβέρνηση προκειμένου να κατασκευάσει ένα χημικό εργοστάσιο στην Κίνα, αποτελώντας την δεύτερη ξένη εταιρεία μετά την γερμανική BASF η οποία θα διαθέτει εξ’ ολοκλήρου τέτοιου είδους εργοστάσιο στην Κίνα χωρίς την συμμετοχή κινεζικού παράγοντα.
Η κινεζική ζήτηση για LNG αυξάνεται ταχέως με τις εισαγωγές της χώρας να έχουν αυξηθεί κατά 10% σε ετήσια βάση σήμερα συγκριτικά με πέρυσι, ενώ εκτιμάται ότι η Κίνα θα αποτελέσει το 2019 τον μεγαλύτερο εισαγωγέα LNG παγκοσμίως.
Η υψηλή ζήτηση για LNG από μέρους του κινεζικού δράκου έχει ωθήσει την Exxon Mobil να επενδύσει σε ενεργειακά έργα εκμεταλλευόμενη την θέση που κατέχει σήμερα η Κίνα στην παγκόσμια αγορά του LNG.
Όπως αναφέρει δημοσίευμα του πρακτορείου Reuters η Exxon Mobil έχει θέσει ως στόχο να αυξήσει την παραγωγή της σε LNG στα έργα που διαχειρίζεται στην Παπούα Νέα Γουινέα και στη Μοζαμβίκη και επιπλέον να δημιουργήσει έναν κόμβο εισαγωγών και αποθήκευσης LNG στην Κίνα.
Την ίδια ώρα η Exxon Mobil έχει πάρει έγκριση από την κινεζική κυβέρνηση προκειμένου να κατασκευάσει ένα χημικό εργοστάσιο στην Κίνα, αποτελώντας την δεύτερη ξένη εταιρεία μετά την γερμανική BASF η οποία θα διαθέτει εξ’ ολοκλήρου τέτοιου είδους εργοστάσιο στην Κίνα χωρίς την συμμετοχή κινεζικού παράγοντα.
Η κινεζική ζήτηση για LNG αυξάνεται ταχέως με τις εισαγωγές της χώρας να έχουν αυξηθεί κατά 10% σε ετήσια βάση σήμερα συγκριτικά με πέρυσι, ενώ εκτιμάται ότι η Κίνα θα αποτελέσει το 2019 τον μεγαλύτερο εισαγωγέα LNG παγκοσμίως.