Πέραν των στάσεων εργασίας και των λοιπών κινητοποιήσεων, όπως της παρεμπόδισης των επενδυτών να επισκεφθούν τα διυλιστήρια, οι οποίες βρίσκονται σε εξέλιξη, οι εργαζόμενοι των ΕΛΠΕ προχωρούν και στις υπόλοιπες κινήσεις που είχαν προαναγγείλει.
Σύμφωνα με πληροφορίες η νομική τους εκπροσώπηση αποστέλλει ενημερωτικές επιστολές προς την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς αλλά και την Επιτροπή Αναφορών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, με τις οποίες αναπτύσσει..
την επιχειρηματολογία της, σύμφωνα με την οποία η πώληση του 50,1% των μετοχών και κυρίως η απώλεια του ελέγχου των ΕΛΠΕ από το Δημόσιο, αποτελεί «παράνομη διαδικασία πώλησης».
Παράλληλα με τις κινητοποιήσεις οι εργαζόμενοι μελετούν τις δυνατότητες προσφυγής στα ελληνικά (διοικητικά και πολιτικά) δικαστήρια, αλλά και στα όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Οι εργαζόμενοι ως γνωστόν, τάσσονται υπέρ της διατήρησης του ποσοστού του Δημοσίου, που είναι 35%, και υποστηρίζουν ότι η ιδιωτικοποίηση θα έχει επιπτώσεις στον παρεμβατικό ρόλο των ΕΛΠΕ στην εγχώρια αγορά, στην τήρηση αποθεμάτων καυσίμων, στην ασφάλεια εφοδιασμού των Ενόπλων Δυνάμεων και στην συμμετοχή τους στις έρευνες για υδρογονάνθρακες.
Επίσης οι εκπρόσωποι των εργαζομένων εκφράζουν σοβαρές επιφυλάξεις για τις προθέσεις των υποψηφίων επενδυτών ( Vitol , Glencore) και τονίζουν ότι στο πλαίσιο του διαγωνισμού δεν διασφαλίζεται η διατήρηση της λειτουργίας των διυλιστηρίων.
Σύμφωνα με του εργαζομένους το γεγονός ότι και οι δύο ενδιαφερόμενοι είναι traders δημιουργεί κινδύνους για την μετατροπή, για παράδειγμα του διυλιστηρίου της Θεσσαλονίκης, σε αποθηκευτικό χώρο.
Σύμφωνα με πληροφορίες η νομική τους εκπροσώπηση αποστέλλει ενημερωτικές επιστολές προς την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς αλλά και την Επιτροπή Αναφορών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, με τις οποίες αναπτύσσει..
την επιχειρηματολογία της, σύμφωνα με την οποία η πώληση του 50,1% των μετοχών και κυρίως η απώλεια του ελέγχου των ΕΛΠΕ από το Δημόσιο, αποτελεί «παράνομη διαδικασία πώλησης».
Παράλληλα με τις κινητοποιήσεις οι εργαζόμενοι μελετούν τις δυνατότητες προσφυγής στα ελληνικά (διοικητικά και πολιτικά) δικαστήρια, αλλά και στα όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Οι εργαζόμενοι ως γνωστόν, τάσσονται υπέρ της διατήρησης του ποσοστού του Δημοσίου, που είναι 35%, και υποστηρίζουν ότι η ιδιωτικοποίηση θα έχει επιπτώσεις στον παρεμβατικό ρόλο των ΕΛΠΕ στην εγχώρια αγορά, στην τήρηση αποθεμάτων καυσίμων, στην ασφάλεια εφοδιασμού των Ενόπλων Δυνάμεων και στην συμμετοχή τους στις έρευνες για υδρογονάνθρακες.
Επίσης οι εκπρόσωποι των εργαζομένων εκφράζουν σοβαρές επιφυλάξεις για τις προθέσεις των υποψηφίων επενδυτών ( Vitol , Glencore) και τονίζουν ότι στο πλαίσιο του διαγωνισμού δεν διασφαλίζεται η διατήρηση της λειτουργίας των διυλιστηρίων.
Σύμφωνα με του εργαζομένους το γεγονός ότι και οι δύο ενδιαφερόμενοι είναι traders δημιουργεί κινδύνους για την μετατροπή, για παράδειγμα του διυλιστηρίου της Θεσσαλονίκης, σε αποθηκευτικό χώρο.