Η γαλλική GTT έλαβε παραγγελία από το νοτιοκορεατικό ναυπηγείο Hyundai Samho Heavy Industries (HSHI) προκειμένου να σχεδιάσει τις δεξαμενές καυσίμου έξι νεότευκτων containerships, τα οποία θα καταναλώνουν ως καύσιμο LNG και ναυπηγούνται για λογαριασμό ευρωπαϊκής ναυτιλιακής εταιρείας, τα στοιχεία της οποίας δεν έχουν ακόμη δημοσιοποιηθεί.
Τα χωρητικότητας 15.600 TEUs πλοία θα είναι εξοπλισμένα με δεξαμενές καυσίμου LNG, χωρητικότητας 12.700 κ.μ. εκάστη, οι οποίες θα διαθέτουν το σύστημα συγκράτησης φορτίου με τεχνολογία μεμβράνης Mark III Flex, που έχει αναπτύξει η GTT. Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η GTT πρόκειται να παράσχει τις υπηρεσίες της αλλά και τεχνική βοήθεια στα αρχικά στάδια της λειτουργίας των πλοίων, κατά τον πρώτο τους ανεφοδιασμό με καύσιμο LNG καθώς και κατά την πραγματοποίηση εργασιών συντήρησης. Επιπλέον, η εταιρεία θα παρέχει σχετική εκπαίδευση στα πληρώματα των πλοίων, χρησιμοποιώντας τον προσομοιωτή G-Sim®, ενώ θα προσφέρει και την υπηρεσία αντιμετώπισης έκτακτων περιστατικών HEARS®.
Τέλος, η GTT θα εγκαταστήσει στα πλοία την πλατφόρμα «GTT Digital», μια έξυπνη λύση για την παρακολούθηση και τη βελτιστοποίηση της λειτουργικής τους απόδοσης, αλλά και την περαιτέρω μείωση των ενεργειακών τους απαιτήσεων και του περιβαλλοντικού τους αποτυπώματος.
(Ναυτικά Χρονικά)