Η πράσινη διύλιση, τα πρατήρια του μέλλοντος, οι ΑΠΕ και τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της στρατηγικής του ομίλου της Motor Oil, στο πλαίσιο της ενεργειακής μετάβασης.
Πιο συγκεκριμένα η ΜΟΗ έχει χαράξει τέσσερις κεντρικούς άξονες στρατηγικής, οι οποίοι αφορούν:
Πρώτον την μετεξέλιξη του τομέα διύλισης, με την υλοποίηση σημαντικών επενδύσεων για τη βελτίωση της συνθετότητας και της ενεργειακής αποδοτικότητας του διυλιστηρίου, με έμφαση στον ψηφιακό μετασχηματισμό, την απανθρακοποίηση και την υιοθέτηση συστημάτων αποθήκευσης του άνθρακα
Δεύτερον, την κινητικότητα και τα πρατήρια του μέλλοντος, στα οποία τα καύσιμα θα έχουν μικρότερο μερίδιο, ωστόσο θα προσφέρονται διαφοροποιημένες υπηρεσίες και προϊόντα , όπως CNG, φόρτιση ηλεκτρικών αυτοκινήτων και ταυτόχρονα θα αποτελούν σημεία λιανικής πώλησης
Τρίτον, τον τομέα ηλεκτρισμού, φυσικού αέριου και ΑΠΕ.
Σήμερα ο όμιλος διαθέτει ένα άθροισμα έργων σε λειτουργία ή υπό κατασκευή ισχύος 279MW ενώ ακόμη 84MW βρίσκονται σε τελική φάση κατασκευής, δηλαδή μέχρι το 2023 ο όμιλος θα διαθέτει 364MW ενώ ταυτόχρονα αξιολογεί από το χαρτοφυλάκιο αδειών ύψους 760MW ποια έργα θα προχωρήσει με στόχο το 2025 να φτάσει τα 500 – 600MW.
Και τέταρτον τον τομέα των ανανεώσιμων εναλλακτικών καυσίμων, όπου εξετάζεται ο σχεδιασμός μονάδας παραγωγής βιοκαυσίμων. Επίσης εξετάζονται μια σειρά από πρότζεκτ για αποθήκευση μεταφορά και διανομή υδρογόνου, αλλά και πρότζεκτ στον τομέα της κυκλικής οικονομίας και της διαχείρισης ενεργειακών αποβλήτων.
Η πράσινη διύλιση, τα πρατήρια του μέλλοντος, οι ΑΠΕ και τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της στρατηγικής του ομίλου της Motor Oil, στο πλαίσιο της ενεργειακής μετάβασης.
Πιο συγκεκριμένα η ΜΟΗ έχει χαράξει τέσσερις κεντρικούς άξονες στρατηγικής, οι οποίοι αφορούν:
Πρώτον την μετεξέλιξη του τομέα διύλισης, με την υλοποίηση σημαντικών επενδύσεων για τη βελτίωση της συνθετότητας και της ενεργειακής αποδοτικότητας του διυλιστηρίου, με έμφαση στον ψηφιακό μετασχηματισμό, την απανθρακοποίηση και την υιοθέτηση συστημάτων αποθήκευσης του άνθρακα
Δεύτερον, την κινητικότητα και τα πρατήρια του μέλλοντος, στα οποία τα καύσιμα θα έχουν μικρότερο μερίδιο, ωστόσο θα προσφέρονται διαφοροποιημένες υπηρεσίες και προϊόντα , όπως CNG, φόρτιση ηλεκτρικών αυτοκινήτων και ταυτόχρονα θα αποτελούν σημεία λιανικής πώλησης
Τρίτον, τον τομέα ηλεκτρισμού, φυσικού αέριου και ΑΠΕ.
Σήμερα ο όμιλος διαθέτει ένα άθροισμα έργων σε λειτουργία ή υπό κατασκευή ισχύος 279MW ενώ ακόμη 84MW βρίσκονται σε τελική φάση κατασκευής, δηλαδή μέχρι το 2023 ο όμιλος θα διαθέτει 364MW ενώ ταυτόχρονα αξιολογεί από το χαρτοφυλάκιο αδειών ύψους 760MW ποια έργα θα προχωρήσει με στόχο το 2025 να φτάσει τα 500 – 600MW.
Και τέταρτον τον τομέα των ανανεώσιμων εναλλακτικών καυσίμων, όπου εξετάζεται ο σχεδιασμός μονάδας παραγωγής βιοκαυσίμων. Επίσης εξετάζονται μια σειρά από πρότζεκτ για αποθήκευση μεταφορά και διανομή υδρογόνου, αλλά και πρότζεκτ στον τομέα της κυκλικής οικονομίας και της διαχείρισης ενεργειακών αποβλήτων.