Θα κατασκευασθούν ανεξάρτητα τέρμιναλ LNG που θα ανεφοδιάζουν την περιοχή με το καύσιμο.
Το σχέδιο που έχει εκπονήσει η ΔΕΔΑ για να αποκτήσουν πρόσβαση στο φυσικό αέριο οι κάτοικοι και οι επιχειρήσεις της Πάτρας, του Αγρίνιου και του Πύργου, αποτελεί την ατζέντα της σημερινής επίσκεψης του υπουργού Ενέργειας Γιώργου Σταθάκη στην αχαϊκή πρωτεύουσα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο υπουργός θα παραβρεθεί σε σύσκεψη φορέων και τοπικής αυτοδιοίκησης που θα γίνει στο γραφείο του περιφερειακού συμβουλίου Δυτικής Ελλάδας, σε μία προσπάθεια να διευθετηθούν και οι τελευταίες εκκρεμότητες για την «άφιξη» του καυσίμου στις τρεις πόλεις.
Όπως έχει γράψει το World Energy News, ο δρόμος για την επέκταση χρήσης του φυσικού αερίου στη Δυτική Ελλάδα ξεμπλόκαρε με την απόφαση της ΔΕΔΑ να την απεμπλέξει από την υλοποίηση του σταθμού υποδοχής LNG στο λιμάνι της Πάτρας, ο οποίος προβλέπεται από το ευρωπαϊκό πρόγραμμα POSEIDON MED II.
Έτσι, αντίθετα με το αρχικό σχέδιο της θυγατρικής της ΔΕΠΑ, σύμφωνα με το οποίο τα δίκτυα της αχαϊκής πρωτεύουσας θα τροφοδοτούνταν με καύσιμο μέσω του σταθμού υποδοχής, θα κατασκευασθούν ανεξάρτητα τέρμιναλ LNG για τον ανεφοδιασμό της πόλης.
Χωροθέτηση υποδομών
Στην υλοποίηση της απόφασης της σημαντική ήταν η συμβολή της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και του Τεχνικού Επιμελητήριου Δυτικής Ελλάδος, καθώς με τη συνεργασία τους έχουν ήδη εντοπιστεί υποψήφιοι χώροι για την εγκατάσταση των σταθμών, ώστε να γίνει άμεσα η τελική επιλογή.
Εξίσου άμεσα θα οριστικοποιηθούν οι χώροι για τους σταθμούς LNG και στο Αγρίνιο και τον Πύργο, αφού και σε αυτές τις πόλεις έχουν ήδη βρεθεί τα υποψήφια σημεία. Με τη λύση χωροθέτησης που τελικά προκρίθηκε για την Πάτρα ουσιαστικά ξεπεράστηκε το μεγαλύτερο εμπόδιο ώστε να αποκτήσει πρόσβαση στο φυσικό αέριο η Δυτική Ελλάδα, καθώς η κατασκευή του σταθμού υποδοχής LNG στο λιμάνι της Πάτρας του POSEIDON MED II συναντά αντιδράσεις από τις τοπικές δημοτικές αρχές.
Την ίδια στιγμή, προχωρά με γρήγορους ρυθμούς η υπόλοιπη προεργασία για την υλοποίηση των έργων, καθώς έχει σχεδόν ολοκληρωθεί η Ανάλυση Κόστους – Οφέλους (CBA). Έτσι, είναι εφικτό έως το επόμενο φθινόπωρο να έχουν ολοκληρωθεί τα επόμενα βήματα, ώστε να «βγουν στον αέρα» τότε οι σχετικοί διαγωνισμοί.
www.worldenergynews.gr
Το σχέδιο που έχει εκπονήσει η ΔΕΔΑ για να αποκτήσουν πρόσβαση στο φυσικό αέριο οι κάτοικοι και οι επιχειρήσεις της Πάτρας, του Αγρίνιου και του Πύργου, αποτελεί την ατζέντα της σημερινής επίσκεψης του υπουργού Ενέργειας Γιώργου Σταθάκη στην αχαϊκή πρωτεύουσα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο υπουργός θα παραβρεθεί σε σύσκεψη φορέων και τοπικής αυτοδιοίκησης που θα γίνει στο γραφείο του περιφερειακού συμβουλίου Δυτικής Ελλάδας, σε μία προσπάθεια να διευθετηθούν και οι τελευταίες εκκρεμότητες για την «άφιξη» του καυσίμου στις τρεις πόλεις.
Όπως έχει γράψει το World Energy News, ο δρόμος για την επέκταση χρήσης του φυσικού αερίου στη Δυτική Ελλάδα ξεμπλόκαρε με την απόφαση της ΔΕΔΑ να την απεμπλέξει από την υλοποίηση του σταθμού υποδοχής LNG στο λιμάνι της Πάτρας, ο οποίος προβλέπεται από το ευρωπαϊκό πρόγραμμα POSEIDON MED II.
Έτσι, αντίθετα με το αρχικό σχέδιο της θυγατρικής της ΔΕΠΑ, σύμφωνα με το οποίο τα δίκτυα της αχαϊκής πρωτεύουσας θα τροφοδοτούνταν με καύσιμο μέσω του σταθμού υποδοχής, θα κατασκευασθούν ανεξάρτητα τέρμιναλ LNG για τον ανεφοδιασμό της πόλης.
Χωροθέτηση υποδομών
Στην υλοποίηση της απόφασης της σημαντική ήταν η συμβολή της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και του Τεχνικού Επιμελητήριου Δυτικής Ελλάδος, καθώς με τη συνεργασία τους έχουν ήδη εντοπιστεί υποψήφιοι χώροι για την εγκατάσταση των σταθμών, ώστε να γίνει άμεσα η τελική επιλογή.
Εξίσου άμεσα θα οριστικοποιηθούν οι χώροι για τους σταθμούς LNG και στο Αγρίνιο και τον Πύργο, αφού και σε αυτές τις πόλεις έχουν ήδη βρεθεί τα υποψήφια σημεία. Με τη λύση χωροθέτησης που τελικά προκρίθηκε για την Πάτρα ουσιαστικά ξεπεράστηκε το μεγαλύτερο εμπόδιο ώστε να αποκτήσει πρόσβαση στο φυσικό αέριο η Δυτική Ελλάδα, καθώς η κατασκευή του σταθμού υποδοχής LNG στο λιμάνι της Πάτρας του POSEIDON MED II συναντά αντιδράσεις από τις τοπικές δημοτικές αρχές.
Την ίδια στιγμή, προχωρά με γρήγορους ρυθμούς η υπόλοιπη προεργασία για την υλοποίηση των έργων, καθώς έχει σχεδόν ολοκληρωθεί η Ανάλυση Κόστους – Οφέλους (CBA). Έτσι, είναι εφικτό έως το επόμενο φθινόπωρο να έχουν ολοκληρωθεί τα επόμενα βήματα, ώστε να «βγουν στον αέρα» τότε οι σχετικοί διαγωνισμοί.
www.worldenergynews.gr