Την κατανόηση των καταναλωτών για για τα προβλήματα που παρατηρούνται και τις διακοπές στην ηλεκτροδότηση, ζητά η ΓΕΝΟΠ
Να είναι προσεκτικοί όταν βλέπουν κατεστραμμένους στύλους, καλώδια και αγωγούς και να ενημερώνουν άμεσα τους υπεύθυνους ζητάει η ΓΕΝΟΠ από τους καταναλωτές, που βρίσκονται σε περιοχές που έχουν πληγεί.
Ακόμη, ζητάει την κατανόησή τους για τα προβλήματα που παρατηρούνται και τις διακοπές στην ηλεκτροδότηση, καθώς άμεση προτεραιότητα έχουν οι δυνάμεις πυρόσβεσης και πολιτικής προστασίας και το κρίσιμο έργο τους (ρίψεις νερού, μετακινήσεις και μεταφορές τραυματιών κ.λπ.).
«Από την πρώτη στιγμή υπήρξε συντεταγμένη κινητοποίηση ώστε να τεθούν εκτός λειτουργίας γραμμές Μέσης Τάσης του Δικτύου Διανομής προκειμένου να διευκολυνθεί το έργο της πυρόσβεσης.
Ταυτόχρονα, συνεργεία του ΑΔΜΗΕ πραγματοποιούν ελέγχους (κυρίως στην περιοχή της Κινέτας) στο Δίκτυο Υψηλής Τάσης ώστε να γίνουν τα δέοντα. Οι συνάδελφοι τεχνικοί ήταν σε ετοιμότητα για αποκατάσταση των ζημιών σε άμεση συνεργασία με τις δυνάμεις της Πυροσβεστικής που είχαν τον πρώτο λόγο και παρείχαν -όταν το επέτρεπαν οι συνθήκες- άδεια πρόσβασης στα συνεργεία για να πραγματοποιήσουν εργασίες επιδιόρθωσης των ζημιών και αποκατάστασης της ηλεκτροδότησης» αναφέρει, σε ανακοίνωσή της, η ΓΕΝΟΠ, εκφράζοντας συλλυπητήρια στους συγγενείς των θυμάτων.