Μια προτεινόμενη απαγόρευση εξαγωγής ραφιναρισμένων προϊόντων στις ΗΠΑ θα εξοικονομούσε τους καταναλωτές των ΗΠΑ στην αντλία βενζίνης, αλλά θα δημιουργούσε σημαντικές προκλήσεις και κόστος για τα συστήματα διύλισης των ΗΠΑ και παγκοσμίως , σύμφωνα με πρόσφατη ανάλυση της Wood Mackenzie.
Χρησιμοποιώντας το Μοντέλο Προμήθειας Διυλιστηρίων, η Wood Mackenzie εκτιμά ότι μια προτεινόμενη απαγόρευση προϊόντων πετρελαίου στις ΗΠΑ θα μπορούσε να εξοικονομήσει 5 δισεκατομμύρια δολάρια στους καταναλωτές των ΗΠΑ σε τιμές βενζίνης. Θα αύξανε επίσης 2 δισεκατομμύρια δολάρια σε κόστος αποστάγματος για τους ευρωπαίους εμπορικούς εταίρους και θα διαγράψει 30 δις δολάρια από τα κέρδη από τα διυλιστήρια των ΗΠΑ, ενώ θα ενίσχυε τα κέρδη για τα διυλιστήρια στο εξωτερικό.
«Τα μοντέλα μας δείχνουν ότι η πιθανή απαγόρευση θα εξοικονομούσε βενζίνη στους καταναλωτές των ΗΠΑ, αλλά οποιαδήποτε πιθανή εξοικονόμηση θα βασιζόταν στην αποτελεσματική δημιουργία νέων παγκόσμιων εμπορικών οδών, κάτι που δεν αποτελεί εγγύηση», δήλωσε ο Alan Gelder, Αντιπρόεδρος Διύλισης, Chemicals & Oil στο Wood. Μακένζι. «Οι τιμές θα μπορούσαν να αυξηθούν εάν υπάρξουν διακοπές σε αυτή τη διαδικασία, διαβρώνοντας την αποταμίευση των καταναλωτών στις ΗΠΑ. Μακροπρόθεσμα, τα διυλιστήρια των ΗΠΑ θα μπορούσαν να δουν χαμηλότερες μελλοντικές επενδύσεις, γεγονός που απειλεί τη μελλοντική προσφορά των ΗΠΑ».
Η Wood Mackenzie εκτιμά ότι μια απαγόρευση εξαγωγών ραφιναρισμένων προϊόντων στις ΗΠΑ θα δημιουργούσε ένα χάσμα προσφοράς βενζίνης απόσταξης 1,4 MMbpd παγκοσμίως και θα μείωνε τις εκπομπές αργού στις ΗΠΑ κατά 1,5 MMbpd, επηρεάζοντας κυρίως τα διυλιστήρια του Gulf Coast. Οι ΗΠΑ εξακολουθούν να απαιτούν εισαγωγές βενζίνης για να καλύψουν τη ζήτηση.
Για να καλυφθεί αυτό το κενό προσφοράς θα απαιτούσε επίπεδα ρεκόρ εξαγωγών από την Κίνα, τη Ρωσία και τη Μέση Ανατολή.
«Υπάρχει αρκετή παγκόσμια χωρητικότητα για να καλυφθούν οι εξαγωγές των ΗΠΑ στην Ευρώπη και τη Λατινική Αμερική, αλλά θα απαιτηθούν έκτακτες συνθήκες, εξαγωγές ρεκόρ και αυξημένα επίπεδα χρήσης διυλιστηρίων από την Κίνα, τη Ρωσία και τη Μέση Ανατολή», δήλωσε ο Raul Calzada, Αναλυτής Έρευνας, North America Refining. Περιουσιακά στοιχεία. Ο Caldaza πρόσθεσε: «Τα ραφιναρισμένα προϊόντα από την Κίνα θα πρέπει να υπερδιπλασιάσουν τα σύνολα του 2021 για να ικανοποιήσουν τις ευρωπαϊκές απαιτήσεις».