O στόχος του ΤΑΙΠΕΔ είναι στο τέταρτο τρίμηνο του έτους να αναδειχθούν οι προτιμητέοι επενδυτές για την αξιοποίηση ενεργειακών περιουσιακών στοιχείων της ΔΕΠΑ Υποδομών και της ΔΕΠΑ Εμπορίας.
Γενικότερα, ο κ. Λαμπίρης ανέφερε ότι η πανδημία και το lockdown είχαν περιορισμένο αντίκτυπο στα σχέδια του ΤΑΙΠΕΔ. «Ο Covid-19 ενίσχυσε την αποφασιστικότητά μας να προχωρήσουμε το πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων στην υπηρεσία του δημόσιου καλού», για να συμπληρώσει ότι «υπάρχει μεγάλος αριθμός από έργα, τα οποία αναμένεται να ολοκληρωθούν το 2021».
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ τόνισε τις προοπτικές ανάπτυξης των περιφερειακών λιμένων μέσω της αξιοποίησής τους από το Ταμείο. «Με την ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών λιμένων, σε συνδυασμό με τα ήδη ανεπτυγμένα λιμάνια σε Πειραιά και Θεσσαλονίκη, η Ελλάδα καθίσταται γρήγορα σε διαμετακομιστικό κόμβο και κέντρο logistics για την περιοχή», ανέφερε χαρακτηριστικά, επισημαίνοντας ότι «η ανάπτυξη των λιμένων θα φέρει οικονομική ανάπτυξη, καθώς έχουν σημαντικές επιχειρησιακές προοπτικές».
Μετά την έναρξη προ ημερών των διαγωνιστικών διαδικασιών για τα λιμάνια της Αλεξανδρούπολης, της Ηγουμενίτσας και της Καβάλας, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ ανέφερε ότι ο σχεδιασμός του Ταμείου προβλέπει δύο ακόμη διαγωνισμούς αξιοποίησης για τα λιμάνια του Ηρακλείου και του Βόλου στις αρχές του επόμενου έτους.
Αναφερόμενος, τέλος, στην αξιοποίηση του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών μέσω της πώλησης του 30% του μετοχικού κεφαλαίου, η οποία αναπόφευκτα έχει καθυστερήσει, ο κ. Ριχάρδος Λαμπίρης εκτίμησε ότι η διαδικασία θα ξεκινήσει πιθανότατα το πρώτο τρίμηνο του 2021
Από το energia.gr