Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2018

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ : Η φόρμα κατάθεσης αίτησης για τις παράνομες κρατήσεις του επικουρικού ταμείου ΕΤΕΑΠΕΠ

Το σωματείο ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ σας δίνει την φόρμα,με σύνταξη αυτής από τον καθηγητή Αλ.Μητρόπουλο.












Θα ακολουθήσει ενημέρωση τις προσεχείς ημέρες, για συνολικές αγωγές κατά του ΕΤΕΑΠΕΠ.


Π Ρ Ο Σ
ΤΟ Ε.Τ.Ε.Α.Π.Ε.Π. – Ν.Π.Ι.Δ.
Α Ι Τ Η Σ Η
Τ…. ................................................................................. του ……………… κατοίκου …………………………………………………………………….., με Α.Μ.Κ.Α. .………………………. και Α.Φ.Μ ……………………….., τηλ. ......................................
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Είμαι συνταξιούχος του Ταμείου σας από το έτος ......................
Με τις υπ'αριθ. 2287-2290/2015 αποφάσεις του, η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας έκρινε παράνομες τις περικοπές επί των κύριων και επικουρικών συντάξεων, κρίνοντας αντισυνταγματικές τις σχετικές διατάξεις που τις επέβαλαν (άρθρο 6 παρ. 2 ν. 4051/2012 και άρθρο πρώτο παρ. 1Α υποπαρ.ΙΑ.5 περίπτ. 1 και υποπαρ.ΙΑ.6 περίπτ. 3 του ν. 4093/2012).
Με τις ίδιες αποφάσεις κρίθηκε αντισυνταγματική και η κατάργηση των επιδομάτων Χριστουγέννων και Πάσχα καθώς και του επιδόματος αδείας σε όλες τις κύριες και επικουρικές συντάξεις.
Με τις υπ’αριθ. 164/2015 και 1, 2, 3 και 4/2018 αποφάσεις, το Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο (ΑΕΔ) έκρινε αντισυνταγματικές τις διατάξεις των ν. 4051/2012, 4093/2012 και 4387/2016. Οι τελευταίες αυτές αποφάσεις έκριναν ότι ο υπολογισμός των νέων συντάξεων (μετά τις 13-5-2016) πρέπει να γίνεται χωρίς να υπολογίζονται οι περικοπές του 2012 ούτε και οι περικοπές των Δώρων Χριστουγέννων Πάσχα και επιδόματος αδείας.
Με την υπ’αριθ. 1277/2018 απόφαση της Ολομέλειας του Ελεγκτικού Συνεδρίου κρίθηκαν αντισυνταγματικές οι περικοπές στις κύριες και επικουρικές συντάξεις των δημοσίων υπαλλήλων, των ένστολων και των άλλων ειδικών κατηγοριών.
Ήδη, πρόσφατα, η υπ'αριθ. 3037/2018 απόφαση του Διοικητικού Πρωτοδικείου Θεσ/κης, σε συμμόρφωση με τις ανωτέρω αποφάσεις του ΣτΕ, δικαίωσε συνάδελφό μου συνταξιούχο και υποχρέωσε τον Φορέα σας να του επιστρέψει αναδρομικά και εντόκως όλα τα ποσά που είχε παρακρατήσει από τη σύνταξή του, εφαρμόζοντας τις ανωτέρω αποφάσεις του ΣτΕ που έκριναν
αμετάκλητα αντισυνταγματικές και παράνομες τις σχετικές διατάξεις και αποτελούν πλέον Νομολογία. Του επιδίκασε επίσης την αναδρομική καταβολή των δώρων – επιδομάτων (Χριστουγέννων – Πάσχα – Αδείας) τόσο επί της κύριας όσο και της επικουρικής του σύνταξης από 1.1.2013 έως και σήμερα. Του επιδίκασε μάλιστα και συμβολικό ποσό για την ηθική βλάβη που του προξενήσατε από τις αντισυνταγματικές και παράνομες περικοπές
Με την παρούσα αίτηση μου και με επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματός μου
Α Ι Τ Ο Υ Μ Α Ι
1ον ) Να μου καταβάλετε αναδρομικά, από το έτος 2013 μέχρι και σήμερα, τα ποσά που παρακρατήσατε παρανόμως από τη σύνταξή μου, συμμορφούμενοι με τις ανωτέρω οριστικές και αμετάκλητες αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας καθώς και με τις πρόσφατες αποφάσεις του Ελεγκτικού Συνεδρίου και του ΑΕΔ.
2ον) Να μου καταβάλετε αναδρομικά και εντόκως το δώρο Χριστουγέννων Πάσχα και το Επίδομα αδείας επί της επικουρικής μου σύνταξης όπως μου καταβάλλοντα μέχρι της 31.12.2012 προ της κατάργησής τους.
3ον) Να μου καταβάλλετε από τούδε και στο εξής αδιακόπως τα Δώρα Χριστουγέννων και Πάσχα, καθώς και το επίδομα αδείας επί της επικουρικής μου σύνταξης, όπως αυτά τα ποσά κατέβαλλε το ταμείο σας μέχρι 31-12-2012.
........................... 2018
… αιτ……..