Σημαντική άνοδο σημείωσε ο δείκτης των Μετάλλων «MINING.COM EV» τον Σεπτέμβριο, με αφορμή την αξία της μπαταρίας στα νεοαποκτηθέντα επιβατικά ηλεκτροκίνητα οχήματα, ανακάμπτοντας από τα χαμηλά διετή επίπεδα που σημειώθηκαν στο αποκορύφωμα της πανδημίας τον Απρίλιο.
Όπως αναμεταδίδει το Oilprice, υπήρξε ένα τεράστιο διαδοχικό άλμα στην πρώτη ύλη της μπαταρίας που αναπτύχθηκε τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με στοιχεία της Adamas Intelligence, η οποία παρακολουθεί τη ζήτηση για μπαταρίες EV σε περισσότερες από 90 χώρες.
Διπλασιασμός του λιθίου
Σύμφωνα με τον ερευνητή που εδρεύει στο Τορόντο, κατά τη διάρκεια του μήνα το λίθιο που χρησιμοποιήθηκε στα ηλεκτρικά EV σχεδόν διπλασιάστηκε από τον Σεπτέμβριο του 2019, σε λίγο πάνω από 9.500 τόνους. επίσης, αυξήθηκε κατά 88% το νικέλιο και 67% το κοβάλτιο και 96% ο γραφίτης σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα το 2019.
Η χρήση των μετάλλων μπαταρίας δεν ενισχύθηκε μόνο από τη συνολική αύξηση των πωλήσεων ηλεκτροκίνητων οχημάτων κατά τη διάρκεια του μήνα, αλλά και από τη συνολική χωρητικότητα μπαταρίας των πωληθέντων EV που αυξήθηκε κατά 86% σε πάνω από 15.000 MWh, σύμφωνα με την Adamas.
Κέρδη
Αυτό, σε συνδυασμό με ένα απότομο ετήσιο ράλι στο κοβάλτιο και την ανάκαμψη της τιμής του νικελίου που χρησιμοποιείται στις αλυσίδες τροφοδοσίας μπαταριών, αύξησε την αξία του δείκτη MINING.COM EV Metal στα 315 εκατομμύρια δολάρια για το μήνα, ξεπερνώντας το προηγούμενο ρεκόρ τον Δεκέμβριο του περασμένου έτους κατά σχεδόν 70 εκατομμύρια δολάρια.
Στα 1,52 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως, ο δείκτης έχει πλέον εξαλείψει το έλλειμμα του σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι και χωρίς τις απροσδόκητες αλλαγές επιδοτήσεων στην Κίνα ή τα lockdown στην Ευρώπη, το 2020 θα πρέπει να είναι ένα ακόμη έτος ρεκόρ για την αναδυόμενη βιομηχανία.
www.worldenergynews.gr