Η AVIN, μία από τις κορυφαίες εταιρείες στην ελληνική αγορά πετρελαιοειδών, ξεχώρισε στα φετινά E-volution Awards, τον θεσμό που επιβραβεύει τις βέλτιστες πρακτικές στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο και Επιχειρείν.
Η εταιρεία απέσπασε 2 βραβεία Silver και 1 Bronze σε συνεργασία με τη Relevance Digital Agency για το AVIN Κερδίζω Loyalty App. Συγκεκριμένα, η AVIN κατέκτησε 2 Silver βραβεία στις κατηγορίες «Best in Oil & Gas» και «Στρατηγική Loyalty» και 1 Bronze βραβείο στην κατηγορία «Mobile App».
Μέσα από την εφαρμογή AVIN Κερδίζω Loyalty App, οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν στο πρωτοποριακό Πρόγραμμα Επιβράβευσης «AVIN Κερδίζω», το οποίο ανταμείβει την προτίμησή τους με δωροεπιταγές για αγορές προϊόντων & υπηρεσιών από τα πρατήρια AVIN.
O Εμπορικός Διευθυντής της AVIN, Πέτρος Ζόραπας, δήλωσε σχετικά: «Η βράβευση της AVIN στα E-volution Awards για το «AVIN κερδίζω» Loyalty App ήρθε σε μία ιδιαίτερη χρονιά που πολλές δραστηριότητες μας μεταφέρθηκαν online και έγιναν περισσότερο digital. Η βράβευση αυτή μάς γεμίζει περηφάνια, καθώς αποτελεί έμπρακτη αναγνώριση της εξαιρετικής προσπάθειας των στελεχών μας να αφουγκράζονται τις ανάγκες των καταναλωτών και τις τάσεις της αγοράς και να ανταποκρίνονται σε αυτές άμεσα. Σε ένα δυναμικό, διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, στην AVIN δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε σύγχρονες, κορυφαίες υπηρεσίες αλλά και ποιοτικότερη εξυπηρέτηση με αφοσίωση στον κάθε πελάτη και τις ανάγκες του».
Τα βραβεία διοργάνωσαν για δέκατη χρονιά το Marketing Week, η Boussias Communications και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.