Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2023

Μπαράζ παραγγελιών υγραεριοφόρων από τους Έλληνες πλοιοκτήτες

Σημαντική παραμένει η πρόσφατη δραστηριότητα στην αγορά παραγγελιών με επίκεντρο τα υγραεριοφόρα, ενώ οι Έλληνες συνεχίζουν να διαδραματίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο. 






Πιο συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Allied, οι εταιρείες Dynagas, Capital και Evalend Shipping προέβησαν στην παραγγελία επτά υγραεριοφόρων.

Ειδικότερα, η Dynagas, με επικεφαλής τον κ. Γιώργο Προκοπίου, συμφώνησε με τη Hyundai Heavy Industries τη ναυπήγηση τριών LNG carriers κατανάλωσης διπλού καυσίμου, έναντι $261 εκατ. έκαστο. Το κάθε πλοίο θα διαθέτει χωρητικότητα 200.000 κ.μ. και η παράδοσή τους αναμένεται το 2026. Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Dynagas έχει την επιλογή να ναυπηγήσει ακόμα ένα LNG carrier τέτοιων προδιαγραφών.

Επιπλέον, η Capital, με επικεφαλής τον κ. Ευάγγελο Μαρινάκη, ήλθε σε συμφωνία με τη Hyundai Heavy Industries για την κατασκευή δύο LNG carriers κατανάλωσης διπλού καυσίμου, έναντι $253 εκατ. έκαστο. Το κάθε πλοίο θα διαθέτει χωρητικότητα 174.000 κ.μ. και η παράδοσή τους αναμένεται το 2026.

Την ίδια ώρα, η Evalend Shipping, με επικεφαλής τον κ. Κρίτωνα Λεντούδη, συμφώνησε με τη Hyundai Heavy Industries τη ναυπήγηση δύο LPG carriers κατανάλωσης διπλού καυσίμου, έναντι $96,6 εκατ. έκαστο. Το κάθε πλοίο θα διαθέτει χωρητικότητα 88.000 κ.μ. και η παράδοσή τους αναμένεται μεταξύ του 2025 και του 2026.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.