Τετάρτη 21 Μαΐου 2025

Με νέα προϊόντα και υπηρεσίες ενισχύονται τα πρατήρια των Coral -Shell

Τα υγρά καύσιμα εμφανίζουν ανθεκτικότητα και σταθερότητα ως προς τις πωλήσεις τους στην εγχώρια αγορά παρά τις αλλαγές που συμβαίνουν λόγω της ενεργειακής μετάβασης και της στροφής προς την ηλεκτροκίνηση.


Αυτό επισημαίνουν στελέχη της Coral, εμπορικής εταιρίας του ομίλου Motor Oil που έχει τα δικαιώματα χρήσης του σήματος της Shell στην Ελλάδα, σημειώνοντας ότι η εταιρία μέσω των περίπου 800 πρατηρίων της επιδιώκει να ανταποκριθεί στο πολυμορφικό ενεργειακό περιβάλλον που διαμορφώνεται με τη διάθεση πέραν των υγρών καυσίμων, υγραερίου, φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, αλλά και μιας σειράς άλλων προϊόντων και υπηρεσιών που ξεκινούν από τα mini market και φθάνουν έως την εστίαση.
Σχετικές ανακοινώσεις έγιναν χθες από τη διοίκηση της Coral, με αφορμή την αναμόρφωση του προγράμματος πιστότητας Shell go+ για τους πελάτες του δικτύου, με την προσθήκη νέων συνεργασιών.

Επιπλέον αξία για τον πελάτη

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο Λευτέρης Ιατρόπουλος διευθυντής πωλήσεων του δικτύου λιανικής της Coral «Παρά τις αλλαγές που συντελούνται στην αγορά, τα υγρά καύσιμα έχουν αντοχές και θα τραβήξουν το άρμα για πολλά χρόνια ακόμη. Ωστόσο ως εταιρία επιδιώκουμε να δώσουμε επιπλέον αξία στο χρόνο που μας αφιερώνει ο πελάτης».

Με βάση αυτό το δεδομένο η εταιρία επιδιώκει να μεταμορφώσει τα πρατήρια καυσίμων σε προορισμό για ευρεία γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών. Άλλωστε όπως επισημάνθηκε κατά τη διάρκεια χθεσινής παρουσίασης στο σχεδιασμό της Shell διεθνώς προβλέπεται ότι μακροπρόθεσμα το 50% της κερδοφορίας του δικτύου της θα προέρχεται από λιανικές πωλήσεις εκτός καυσίμων.

Η γενική διευθύντρια της Coral Κίρκη Καλαντζή παρουσιάζοντας τη γενικότερη στρατηγική της Motor Oil, είπε ότι αυτή βασίζεται σε τρεις άξονες.

-Ο πρώτος είναι τα υγρά καύσιμα μέσω των εμπορικών εταιριών Coral και Avin αλλά και του σύγχρονου διυλιστηρίου των Αγίων Θεοδώρων, που θα συνεχίσουν να προσθέτου αξία στον όμιλο και τις επόμενες δεκαετίες.
-Ο δεύτερος άξονας είναι οι ΑΠΕ στο πλαίσιο και της ενεργειακής μετάβασης όπου ο όμιλος διαθέτει τη δεύτερη μεγαλύτερη πλατφόρμα ανάπτυξης πράσινων έργων στη χώρα.
-Και βεβαίως ο τρίτος άξονας είναι η κυκλική οικονομία.

Στο επίκεντρο η ηλεκτροκίνηση

Σε ότι αφορά τη στρατηγική της μεταμόρφωσης των πρατηρίων κεντρικό ρόλο παίζει η ηλεκτροκίνηση, καθώς οι οδηγοί που φορτίζουν τα οχήματά τους παραμένουν στο χώρο του πρατηρίου για μεγάλο χρονικό διάστημα. Έτσι, πέρα από τα καύσιμα και λιπαντικά που παρέχονται σε όλα τα πρατήρια, αναπτύσσονται από τον όμιλο σταδιακά σε περισσότερα σημεία (αλλά και αυτόνομα, εκτός πρατηρίων), δίκτυα μικρής λιανικής (mini market), πλυντήρια, αλυσίδα καφέ, φαρμακεία, τυποποιημένο φαγητό ή γεύματα που παρασκευάζονται μέσα στο πρατήριο.

Είναι ενδεικτικό ότι πρόσφατα η Core Innovations, θυγατρική του Ομίλου Motor Oil, προχώρησε στην εξαγορά της αλυσίδας καταστημάτων μικρής λιανικής TWENTY 4 SHOPEN, καθώς και της εταιρείας καφέ Taresso.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε η κα Καλατζή, από τα 791 πρατήρια του δικτύου με το εμπορικό σήμα Shell στην Ελλάδα, τα 370 είναι ιδιολειτουργούμενα από την εταιρεία και σε όλα υπάρχει αίθουσα μικρής λιανικής, σε 220 υπάρχουν πλυντήρια, 130 προσφέρουν καφέ και φαγητό ενώ σε όλα τα νέα σημεία που προστίθενται στο δίκτυο, προβλέπεται χώρος για μικρή λιανική. Πάντως τα υγρά καύσιμα είναι και θα παραμείνουν τα επόμενα χρόνια ο πυρήνας των δραστηριοτήτων του δικτύου.

www.worldenergynews.gr