Με αυτή τη φράση τα στελέχη της Coral επιβεβαίωσαν την πρόθεση του ομίλου Motor Oil να συνεχίσει τις επενδύσεις σε αυτή τη δραστηριότητα μετασχηματίζοντας το δίκτυό του σε ένα one stop shop και διευρύνοντας το αποτύπωμά του και εκτός καυσίμων.
Το μοντέλο βασίζεται σε διεθνείς πρακτικές, όπως αυτές της Shell, που έχουν ήδη εφαρμοστεί σε ώριμες αγορές. Για τη Motor Oil, η επένδυση στο retail αποτελεί στρατηγική κίνηση διαφοροποίησης εσόδων και ενίσχυσης της παρουσίας της σε αγορές εκτός του βασικού της αντικειμένου. Μέρος αυτής της στρατηγικής παρουσιάστηκε χθες από τη Coral, την εταιρεία του ομίλου που διαχειρίζεται το brand Shell σε Ελλάδα και άλλες αγορές. Αφορμή, η ανανέωση του προγράμματος πιστότητας Shell Go+.
Το σημείο καμπής είναι η ηλεκτροκίνηση διότι αλλάζει ριζικά το πώς και γιατί μένουμε στον χώρο του πρατηρίου. Η φόρτιση διαρκεί. Και αυτό σημαίνει χρόνο. «Όσο περισσότερο μένει ο οδηγός στο πρατήριο, τόσο περισσότερες υπηρεσίες μπορεί να του προσφερθούν», εξηγούν στελέχη της Coral. Από λίγα λεπτά που είναι σήμερα ο χρόνος που απαιτείται για να γεμίσει κάποιος το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου του ακόμη και με τους ταχύτερους φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων (EV), ο χρόνος για να φορτίσει ένα αυτοκίνητο είναι τουλάχιστον 20 λεπτά.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασαν η γενική διευθύντρια της Coral Κίρκη Καλατζή, ο εμπορικός διευθυντής Λευτέρης Ιατρόπουλος και ο marketing manager Κώστας Καραγιάννης από τα 790 πρατήρια του δικτύου στην Ελλάδα, τα 470 είναι ιδιολειτουργούμενα από την εταιρεία και σε όλα υπάρχει αίθουσα μικρής λιανικής, σε 220 πλυντήρια, 130 προσφέρουν καφέ και φαγητό ενώ σε όλα τα νέα σημεία που προστίθενται στο δίκτυο, προβλέπεται χώρος για μικρή λιανική. Πρόσθεσαν ωστόσο ότι τα υγρά καύσιμα είναι και θα παραμείνουν τα επόμενα χρόνια ο πυρήνας των δραστηριοτήτων του δικτύου.
Πάντως ο όμιλος κάνει κινήσεις ενίσχυσης της παρουσίας του στη λιανική. Όπως η εξαγορά από τη θυγατρική του ομίλου, την Core Innovations, της αλυσίδας mini market TWENTY 4 SHOPEN, έναντι 10,8 εκατ. ευρώ, καθώς και της εταιρεία specialty coffee Taresso. Το deal, με την αλυσίδα σούπερ μάρκετ που είχε αποκαλύψει τον Νοέμβριο το Euro2day.gr, ολοκληρώθηκε τον περασμένο Ιανουάριο.
Η κίνηση αυτή, σε συνδυασμό με την επέκταση της Motor Οil μέσω των θυγατρικών της στον χώρο του καφέ, με την TARESSO στην οποία κατέχει το 60%, στην αγορά των φαρμακείων, με την εξαγορά προ διετίας της Cipharma one IKE, και στα καφέ μέσω των δικτύων του I love café και του Costa Coffee, και στα πλυντήρια αυτοκινήτων Plinto, ενισχύει την παρουσία του ομίλου στην καθημερινότητα των καταναλωτών. Δηλαδή δημιουργεί νέες ευκαιρίες για cross-selling, αυξάνοντας την πιστότητα των πελατών του.
(αναδημοσίευση από euro2day.gr)