Προτεραιότητα στα ηλεκτρικά οχήματα δίνει η Beat, με τελικό στόχο μέχρι το τέλος του 2025 να εκμηδενιστούν οι εκπομπές αερίων, όπως ανακοίνωσε πρόσφατα η εταιρεία.
Στην κατεύθυνση αυτή, η Beat έχει σχεδιάσει ένα νέο σύστημα επιλογής οδηγών, ώστε τα οχήματα μηδενικών ρύπων να λαμβάνουν διαδρομές κατά προτεραιότητα στην πλατφόρμα.
Συγκεκριμένα, η εφαρμογή θα επιλέγει οδηγό με βάση όχι μόνο την απόσταση, αλλά και επιπλέον κριτήρια, όπως: αξιολόγηση του οδηγού από τους επιβάτες, ρυθμό αποδοχής κλήσεων από τον κάθε οδηγό, καθώς και η ηλικία/ρύπους του οχήματος, δίνοντας απόλυτη προτεραιότητα στα ηλεκτρικά οχήματα.
Εφόσον το νομοθετικό πλαίσιο το επιτρέψει, η Beat θέλει μετά το 2025 να σταματήσει τις εγγραφές στην πλατφόρμα της οχημάτων θερμικής καύσης.
Έτσι, φιλοδοξία της Beat είναι στο τέλος του 2025 να έχει μηδενικό αποτύπωμα στην ελληνική αγορά και έως το 2030 σε ολόκληρη την Ευρώπη, ως μέρος της FREE NOW.
Επιπλέον, η Beat θέλει να προσφέρει κίνητρα στους οδηγούς της, ώστε να αντικαταστήσουν τα θερμικής καύσης οχήματά τους, ενώ ο Όμιλος προχωρά άμεσα σε αντιστάθμιση των σημερινών εκπομπών (offsetting emissions), μέσα από μια ευρεία προσπάθεια φύτευσης 20.000 δέντρων σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Όπως, εξάλλου, έχει ήδη ανακοινωθεί, η πλατφόρμα κινητικότητας Free Now των Daimler – BMW στην οποία ανήκει και η Beat, θα προχωρήσει σε επενδύσεις ύψους 100 εκατ. ευρώ στην Ευρώπη, με τη μορφή κινήτρων προς τους οδηγούς για να κάνουν τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση.
Η Beat στοχεύει σε συνέργειες με άλλους εγχώριους παίκτες για την προώθηση της μετάβασης σε μια οικονομία χαμηλών ρύπων, υιοθετώντας μια προσέγγιση οικοσυστήματος και διερευνόντας διάφορες ενδιαφέρουσες προοπτικές.
Στόχος είναι η ανάπτυξη συνεργειών με εγχώριους “παίχτες” για τη μείωση του κόστους απόκτησης ηλεκτρικών οχημάτων και τη βελτίωση της πρόσβασης στις υποδομές φόρτισης.