Δευτέρα 22 Απριλίου 2019

Τα αμερικανικά διυλιστήρια προχωρούν σε επενδύσεις το β τρίμηνο του 2019 ενόψει του IMO 2020

Οι μονάδες ραφιναρίσματος σχεδιάζουν περισσότερες αναβαθμίσεις από το συνηθισμένο κατά το πρώτο εξάμηνο του 2019   καθώς προετοιμάζονται για να ανταποκριθούν στα πρότυπα χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο.











Τα διυλιστήρια πετρελαίου των ΗΠΑ προγραμματίζουν γενικές επισκευές κατά το δεύτερο τρίμηνο, ενώ η συνολική παραγωγή αυτού του μήνα υποχώρησε κατά 8,5% σε σύγκριση με την αρχή του έτους, σύμφωνα με στοιχεία της Υπηρεσίας Πληροφοριών Ενέργειας ΕΙΑ των Η.Π.Α.

Νωρίς την άνοιξη και το χειμώνα παραδοσιακά είναι βαριές περίοδοι για τη συντήρηση των διυλιστηρίων των ΗΠΑ. 

Ωστόσο οι μονάδες ραφιναρίσματος σχεδιάζουν περισσότερες αναβαθμίσεις από το συνηθισμένο κατά το πρώτο εξάμηνο του 2019   καθώς προετοιμάζονται για να ανταποκριθούν στα πρότυπα χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο.

Το χρονοδιάγραμμα συντήρησης του τρέχοντος έτους και οι υψηλότερες τιμές των αργού βοήθησαν να ενισχυθούν οι τιμές βενζίνης των ΗΠΑ σε εθνικό μέσο όρο 2,83 δολ. το γαλόνι την περασμένη εβδομάδα, αυξημένο κατά 26% από την αρχή του έτους, σύμφωνα με στοιχεία της American Automobile Association. 

Τα συμβόλαια αργού πετρελαίου των ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 32% κατά το πρώτο τρίμηνο.
To IMO 2020 αποτελεί πρότυπο για το πετρέλαιο ντίζελ που θα τεθεί σε ισχύ την 1η Ιανουαρίου και έχει σχεδιαστεί για τη μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης. 
Τα διυλιστήρια  εκσυγχρονίζουν τις μονάδες τους για να δημιουργήσουν τα καύσιμα που συμμορφώνονται με το IMO 2020.

"Θα προωθηθούν αργότερα (το χειμώνα) το 2020 για να επωφεληθούν  από τη μετάβαση στο IMO 2020", δήλωσε η Susan Bell, ανώτερος συνεργάτης της IHS Markit.

Τα περισσότερα διυλιστήρια των ΗΠΑ τυπικά αυξάνουν την παραγωγή καυσίμου κινητήρων κατά το δεύτερο τρίμηνο για να δημιουργήσουν αποθέματα για την καλοκαιρινή περίοδο οδήγησης. Αλλά η Bell σημείωσε ότι κατά μέσο όρο 1 εκατομμύριο βαρέλια ημερησίως (bpd) της ικανότητας διύλισης αργού πετρελαίου θα μπορούσαν να είναι εκτός δικτύου μέσα στο δεύτερο τρίμηνο.

Οι εργασίες για τις μονάδες απόσταξης   (CDU)   βοήθησαν να αποσταλούν όγκοι στα 15,85 εκατομμύρια bpd την τελευταία εβδομάδα του Μαρτίου, από 17,5 εκατομμύρια bpd την πρώτη εβδομάδα του Ιανουαρίου, σύμφωνα με την EIA. Τα CDU παράγουν αποθέματα για μονάδες επεξεργασίας καυσίμων όπως καταλυτικά crackers.

Μεταξύ των εργοστασίων ραφιναρίσματος που προγραμματίζουν σημαντική συντήρηση αυτότου μήνα είναι η Valero Energy Corp και η BP Plc. Το εργοστάσιο της Valero, Memphis, Tennessee, θα κλείσει την μονάδα παραγωγής ρευστών καταλυτικής πυρόλυσης των 65.000 bpd για επισκευή 60 ημερών την τελευταία εβδομάδα του Απριλίου.

Η BP κλείνει μία από τις δύο μικρές CDU , 413,500 bpd της Whiting, Indiana, διυλιστήριο τη Δευτέρα για 30 ημέρες εργασίας. Το διυλιστήριο Whiting είναι το μεγαλύτερο στην Βόρεια Αμερική.

Οι εργασίες συνεχίζονται επίσης αυτό το μήνα σχετικά με την προγραμματισμένη αναθεώρηση της μονάδας καταλυτικής πυρόλυσης που παράγει βενζίνη 112.000 bpd στο εργοστάσιο της Norwegian, της Louisiana,  και 218.200 bpd της Norco, της Royal Dutch Shell Plc. Αυτή η μονάδα αναμένεται να ξεκινήσει την πρώτη ολόκληρη εβδομάδα του Μαΐου.

Η Exxon Mobil Corp ολοκλήρωσε πρόσφατα τις αλλαγές  CDU σε δύο εργοστάσια: Ημονάδα παραγωγής 560.500 bp Baytown του Τέξας ολοκλήρωσε τις εργασίες της στο μεγαλύτερο CDU στα τέλη Μαρτίου και το διυλιστήριο της Baton Rouge της Louisiana, 502.500 bpd, ξεκίνησε τη Δευτέρα.

www.worldenergynews.gr