Το δεξαμενόπλοιο άρχισε να εκφορτώνει το υπόλοιπο μέρος του φορτίου του στο Shandong Qingyuan Group, ιδιωτικό διυλιστήριο που εδρεύει στο Linzi της επαρχίας Shandong, αργά την Τετάρτη.
Η BP άρχισε την εκφόρτωση περίπου 1 εκατομμύριου βαρελιών αργού Αγκόλας σε ανεξάρτητο κινέζικο διυλιστήριο, μετά από καθυστέρηση δύο μηνών λόγω της περιορισμένης ζήτησης από ιδιωτικούς παραγωγούς διυλιστηρίων, σύμφωνα με πηγές του Πέμπτης.
Το Supertanker Mercury Hope, που έχει ναυλωθεί από την BP και μεταφέρει περίπου 2 εκατομμύρια βαρέλια πετρελαίου από την Αγκόλα, έβγαλε μέρος του φορτίου στα τέλη Μαΐου στο Qingdao και έκτοτε κινείται σε κοντινά νερά, σύμφωνα με το reuters.
Το δεξαμενόπλοιο άρχισε να εκφορτώνει το υπόλοιπο μέρος του φορτίου του στο Shandong Qingyuan Group, ιδιωτικό διυλιστήριο που εδρεύει στο Linzi της επαρχίας Shandong, αργά την Τετάρτη.
Ο όμιλος, ο οποίος εκμεταλλεύεται 104.000 βαρέλια ημερησίως, είναι ένας τακτικός πελάτης της BP, έχει επεκτείνει το μάρκετινγκ αργού πετρελαίου σε ανεξάρτητους κινέζους παραγωγούς διυλιστηρίων από το 2015, καθώς η Κίνα επέτρεψε τις εισαγωγές αργού πετρελαίου σε περίπου 40 τοπικά εργοστάσια.
Το Mercury Hope είναι ένα από τα 4 σουπερτανκερ που η ΒΡ έφερε στην Κίνα με αργό πετρέλαιο της Αγκόλας πριν από αρκετούς μήνες, το οποίο όμως έχει παραμείνει ή καθυστερήσει από την ανατολική ακτή της Κίνας καθώς δεν είναι σε θέση τα ιδιωτικά διυλιστήρια να απορροφήσουν πλήρως το πετρέλαιο λόγω της επιβράδυνσης της αγοράς.
Στις αρχές Ιουλίου, η BP μετέφερε σχεδόν 1 εκατομμύριο βαρέλια πετρελαίου από το Τέξας, με ένα άλλο από τα τέσσερα δεξαμενόπλοια, στο Qingyuan.
Η Qingyuan, ένας από τους μεγαλύτερους ανεξάρτητους παραγωγούς λιπαντικών της, έχει λάβει ετήσια ποσόστωση εισαγωγής ακατέργαστων προϊόντων 4,04 εκατομμυρίων τόνων για τα τελευταία δύο χρόνια.
Οι ναυλωτές και οι traders πετρελαίου δήλωσαν ότι δεν ήταν ασυνήθιστο οι παραγωγοί όπως η BP να φορτώνουν φορτία πριν βρουν έναν αγοραστή, αλλά έχοντας ορφανά φορτία για δύο μήνες είναι ασυνήθιστο.
Το Supertanker Mercury Hope, που έχει ναυλωθεί από την BP και μεταφέρει περίπου 2 εκατομμύρια βαρέλια πετρελαίου από την Αγκόλα, έβγαλε μέρος του φορτίου στα τέλη Μαΐου στο Qingdao και έκτοτε κινείται σε κοντινά νερά, σύμφωνα με το reuters.
Το δεξαμενόπλοιο άρχισε να εκφορτώνει το υπόλοιπο μέρος του φορτίου του στο Shandong Qingyuan Group, ιδιωτικό διυλιστήριο που εδρεύει στο Linzi της επαρχίας Shandong, αργά την Τετάρτη.
Ο όμιλος, ο οποίος εκμεταλλεύεται 104.000 βαρέλια ημερησίως, είναι ένας τακτικός πελάτης της BP, έχει επεκτείνει το μάρκετινγκ αργού πετρελαίου σε ανεξάρτητους κινέζους παραγωγούς διυλιστηρίων από το 2015, καθώς η Κίνα επέτρεψε τις εισαγωγές αργού πετρελαίου σε περίπου 40 τοπικά εργοστάσια.
Το Mercury Hope είναι ένα από τα 4 σουπερτανκερ που η ΒΡ έφερε στην Κίνα με αργό πετρέλαιο της Αγκόλας πριν από αρκετούς μήνες, το οποίο όμως έχει παραμείνει ή καθυστερήσει από την ανατολική ακτή της Κίνας καθώς δεν είναι σε θέση τα ιδιωτικά διυλιστήρια να απορροφήσουν πλήρως το πετρέλαιο λόγω της επιβράδυνσης της αγοράς.
Στις αρχές Ιουλίου, η BP μετέφερε σχεδόν 1 εκατομμύριο βαρέλια πετρελαίου από το Τέξας, με ένα άλλο από τα τέσσερα δεξαμενόπλοια, στο Qingyuan.
Η Qingyuan, ένας από τους μεγαλύτερους ανεξάρτητους παραγωγούς λιπαντικών της, έχει λάβει ετήσια ποσόστωση εισαγωγής ακατέργαστων προϊόντων 4,04 εκατομμυρίων τόνων για τα τελευταία δύο χρόνια.
Οι ναυλωτές και οι traders πετρελαίου δήλωσαν ότι δεν ήταν ασυνήθιστο οι παραγωγοί όπως η BP να φορτώνουν φορτία πριν βρουν έναν αγοραστή, αλλά έχοντας ορφανά φορτία για δύο μήνες είναι ασυνήθιστο.