Κορυφαίοι traders πετρελαίου του κόσμου λαμβάνουν έκτακτα μέτρα για τη διασφάλιση της επάρκειας αργού καθώς ο κορονοϊός καλπάζει.
Ενώ η άνοδος της ζήτησης για πλωτή αποθήκευση πετρελαίου προκαλεί ελάχιστα σοκ στην αγορά, της οποίας κινητήριος μοχλός είναι η Κίνα, εντούτοις η εξέλιξη αυτή καταδεικνύει το μέγεθος της αγοραστικής αδυναμίας στην ασιατική χώρα. Θεωρητικά, πάντως, η αποθήκευση πετρελαίου στη θάλασσα φαντάζει λιγότερο επικερδής από άλλες επιλογές στην ξηρά.
Ακόμη δεν έχει επιβεβαιωθεί κάποια τέτοια συμφωνία και είναι πιθανό οι εταιρείες εμπορίας πετρελαίου να εξετάσουν την οικονομική βιωσιμότητα μιας τέτοιας κίνησης προτού προβούν σε αυτήν, αναφέρει το Bloomberg.
Τέλος, δεν θα πρέπει να προκαλεί εντύπωση πως η ζήτηση των κινεζικών διυλιστηρίων για αργό έχει μειωθεί κατά 15%, ήτοι 2 εκατ. βαρέλια ημερησίως, καθώς ο κορονοϊός βάζει φρένο στις μετακινήσεις από και προς την Κίνα.
(ναυτικά χρονικά)