Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2025

smartHR! Η έξυπνη εξέλιξη του myHR: Γρηγορότερα, απλούστερα, καλύτερα!

Αγαπητοί συνάδελφοι,

Με χαρά σας ανακοινώνουμε ότι από Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου η εφαρμογή διαχείρισης αιτημάτων ανθρωπίνου δυναμικού myHR μετασχηματίζεται σε smartHR και εντάσσεται στην πλατφόρμα που φιλοξενεί και τo smartIT.






Η νέα εφαρμογή smartHR περιλαμβάνει όλες τις λειτουργίες της παλιάς εφαρμογής myHR, προσφέροντας επιπλέον δυνατότητες και βελτιώσεις. Υποστηρίζει την εύκολη και γρήγορη υποβολή αιτημάτων, την παρακολούθηση της προόδου τους, και την αλληλεπίδραση με τις εμπλεκόμενες ομάδες, παρέχοντας συνολικά μια βελτιωμένη εμπειρία χρήστη.
Στη νέα λύση εντάσσονται όλες οι κατηγορίες αιτημάτων που εξυπηρετούσε η προϋπάρχουσα εφαρμογή:

  • Εκπαίδευση & Ανάπτυξη (Συνδρομές για βιβλία, εφημερίδες, περιοδικά εκτός προϋπολογισμού)
  • Βεβαιώσεις (Προϋπηρεσίας, Αποδοχών, Ενσήμων, ΤΕΑΠΕΠ, Λοιπών Ασφαλιστικών Ταμείων)
  • Παροχές (Βοηθήματα, Βραβεύσεις, Δάνεια)
  • Θέματα Ωρομέτρησης (Αίτηση για Άδεια άνευ αποδοχών, Βεβαιώσεις για άδειες, Κάρτες, NEDAP)
  • Θέματα Μισθοδοσίας (Μισθολογικά, Ασφαλιστική κατηγορία)
  • Ομαδικά Ασφαλιστικά Προγράμματα (Ένταξη Μέλους σε Ιατροφαρμακευτικό Πρόγραμμα, Ένταξη/Αλλαγή στο Συνταξιοδοτικό Πρόγραμμα)
  • Εργασιακά Θέματα (Αναγνώριση Προϋπηρεσίας, Θέματα Συνταξιοδότησης, Ατομικό Δελτίο Ασφάλισης, Εσωτερική Μετακίνηση, Αναγνώριση Πτυχίου)
  • Άλλες κατηγορίες HR Αιτημάτων (Ανθρωποδύναμη, Οργανόγραμμα, Στοιχεία Προϋπολογισμού & Απολογισμού Κόστους Εργασίας)
  • Θέματα Διοικητικής Υποστήριξης (Εταιρικά Αυτοκίνητα, Ακίνητη Περιουσία, Υποστήριξη Κτηρίων, Υπηρεσιακά Ταξίδια, Γραμματεία, Σίτιση, Κινητή Τηλεφωνία)
Η νέα πλατφόρμα είναι προσβάσιμη από το εταιρικό intranet μέσω της αντίστοιχης επιλογής ‘smartHR’ που βρίσκεται στην περιοχή των Εφαρμογών.

Παρακαλούμε να μην καταχωρούνται νέα αιτήματα στο myHR, καθώς δε θα μεταφερθούν στη νέα πλατφόρμα. Η ομάδα HR θα ολοκληρώσει τα ανοιχτά αιτήματα και θα σας ενημερώσει μέσω email. Για απορίες, επικοινωνήστε με το HR.

Σε περίπτωση αδυναμίας εισόδου στο smartHR, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email στο smartHUBadmins@digital.helleniq.gr. Για πιθανά άλλα θέματα που αντιμετωπίσετε κατά τη χρήση της εφαρμογής, μπορείτε να υποβάλετε αίτημα μέσω του ‘Χρειάζομαι βοήθεια’ που βρίσκεται στην περιοχή των Quick links στο μενού του smartHR.

Την Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 10.30 - 11.30 και την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 10.30 - 11.30 μπορείτε να παρακολουθήσετε τις ανοιχτές συναντήσεις που θα γίνουν με στόχο την εξοικείωση με την λειτουργία του smartHR. 

Η ομάδα του smartHR