Πέμπτη 16 Μαΐου 2019

Γαλλία: Το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας είναι έτοιμο για τα ηλεκτρικά οχήματα λέει η RTE

Το μακροπρόθεσμο ενεργειακό σχέδιο της Γαλλίας που ονομάζεται PPE προβλέπει περίπου 15,6 εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα το 2035, περίπου το 40% όλων των οχημάτων που κυκλοφορούν τώρα.







Το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας της Γαλλίας θα είναι σε θέση να αντιμετωπίσει την απότομη αύξηση της ζήτησης ηλεκτρικών οχημάτων έως το 2035, ανακοίνωσε την Τετάρτη 15/5/2019 ο φορέας διαχείρισης RTE.

Η Γαλλία διαθέτει περίπου 223.000 ηλεκτρικά οχήματα στους δρόμους της και όπως κάποιες άλλες ευρωπαϊκές χώρες σχεδιάζουν να σταματήσουν την πώληση οχημάτων ντίζελ και βενζίνης μέχρι το 2040 ως μέρος των προσπαθειών για την καταπολέμηση της ρύπανσης και των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου.

"Για εμάς, η ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων είναι μια πραγματική ευκαιρία για το ηλεκτρικό σύστημα. Θα μπορούσε να αποτελέσει σημαντικό όγκο για την αποθήκευση ισχύος περίπου 40 gigawatts ", δήλωσε ο πρόεδρος της RTE Francois Brottes.

Η πρόβλεψη του Brottes βασίζεται στο πιο φιλόδοξο σενάριο ανάπτυξης το οποίο προβλέπει ότι μέχρι το 2035 θα υπάρχουν 15,6 εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα σε γαλλικούς δρόμους. 

Αυτά θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για την αποθήκευση ηλεκτρικής ενέργειας όταν δεν χρησιμοποιούνται.

Η ζήτηση από αυτόν τον αριθμό ηλεκτρικών οχημάτων δεν θα υπερβαίνει τα 48 τετραώρες (TWh) ανά έτος, ή περίπου το 10% της τρέχουσας ζήτησης, σύμφωνα με μελέτη  του RTE.
Τα συστήματα απομακρυσμένης διαχείρισης θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για την πρόκληση της επαναφόρτισης οχημάτων που χρησιμοποιούν ανανεώσιμες πηγές ενέργειας κατά τη διάρκεια της πιο αποδοτικής περιόδου της ημέρας, επειδή το 95% των οχημάτων του χρόνου είναι στάσιμα, δήλωσε ο Brottes.

Το μακροπρόθεσμο ενεργειακό σχέδιο της Γαλλίας που ονομάζεται PPE προβλέπει περίπου 15,6 εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα το 2035, περίπου το 40% όλων των οχημάτων που κυκλοφορούν τώρα.

Η RTE επεσήμανε ότι οι μεγάλες περίοδοι κυκλοφορίας, όπως οι σχολικές διακοπές, οι αναχωρήσεις για τα σαββατοκύριακα και οι αργίες, όταν τα οχήματα θα έπρεπε να επαναφορτιστούν, δεν είναι λόγος ανησυχίας.

"Η μέγιστη κατανάλωση ηλεκτρισμού το βράδυ μπορεί, με τη σειρά του, να μετριαστεί με την εφαρμογή απλών λύσεων διαχείρισης", ανέφερε η μελέτη.

Η RTE δήλωσε ότι το κόστος λειτουργίας ενός ηλεκτρικού οχήματος μπορεί να είναι τρεις φορές χαμηλότερο από το κόστος ενός πετρελαιοκίνητου ή βενζινοκίνητου αυτοκινήτου, το οποίο θα μειώσει τη ρύπανση από τον τομέα των μεταφορών, που αποτελεί περίπου το 45% των συνολικών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στη Γαλλία.

www.worldenergynews.gr